Heb je een klacht?
Heb je een klacht? Laat het me weten! We komen er samen uit.Het is belangrijk om je onvrede of klacht met mij te bespreken. Misschien is er sprake van een misverstand en komen we er samen uit als je kenbaar maakt waarover je ontevreden bent of wat je anders wilt. Is het moeilijk je onvrede onder woorden te brengen? Probeer het dan op te schrijven en leg deze notitie dan voor aan mij. Mogelijk ontstaat er op deze manier een opening om met elkaar te praten en het probleem de wereld uit te helpen.
In contact met elkaar lossen we in een goed gesprek je onvrede of klacht op.
En als we er samen toch niet uit komen?
Voel je je niet in staat je onvrede of klacht met mij te bespreken? Laat de situatie dit niet toe of komen we er samen niet uit? Dan kunt je gebruikmaken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze ondersteunt je bij het formuleren van je klacht of onvrede, en bij het onderzoeken van oplossingen. Samen met jou wordt gekeken naar de mogelijkheden om gehoor te vinden voor je klacht. Je klacht wordt binnen zes weken afgehandeld.Inzet klachtenfunctionaris
Heb je onvrede of een klacht en kom je er met mij niet uit? Neem dan contact op met de NVPA (https://nvpa.org/content/een-klacht-indienen-1). Zij laten de klachtenfunctionaris vervolgens contact met je opnemen. Voor verdere informatie: https://www.scag.nl/voor-cliënten/.Heb je nog vragen dan kun je me altijd bellen of mailen, ik hoor graag van je.